Aku Minta Maaf

Sepanjang 2013 ini...
Aku nak minta maaf kat kau.
Yalah, pasal aku, kau kena tu.
Tapi kadang salah kau juga.
Yang kau buat macam tu kenapa?
Bukan niat aku nak jatuhkan imej kau ke apa.
Tapi benda itu dah memang salah.
Tak tahulah bagi aku benda tu salah atau bagi kau benda tu betul...
Sebab itu aku minta maaf
Aku tahu mesti kau tak suka aku, kan?
Aku kuat menghidu aktiviti kau.
Aku macam gila kuasa nak bongkar itu dan ini.
Eleh, bukannya aku dapat apa-apa pun.
Dapat nama? Tak.
Dapat jawatan? Tak... takde pun Ketua Pengawas ke...
Ketua Pusat Sumber dan sebagainya...
Only as a student.. Normal student..
Aku minta maaf ok...
Andaikata sepanjang 2013 ini aku buat hal ngan kau...
Maafkan aku.
Really really sorry.

Ulasan

Catatan Popular