Main Seni Pagi Ni...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.
Ya, pagi ini, WiFi rumah aku ada masalah pula. Jadi, sementara menunggu WiFi atau talian Internet kembali pulih, aku telah mengedit dua gambar (sahaja!) sebelum talian Internet kembali pulih. Check this out!

Aku benci juga tengok logo Astro Mustika HD ketika menyaksikan Maharaja Lawak Mega 2012 ni... Menganggu kualiti HD gambar dan video yang aku tontoni.
Jadi, bila aku tengok logo Astro Mustika HD ni dah dikeluarkan, baru nampak real CGI Maharaja Lawak Mega 2012. Haha!

Masalah jerawat dan rambut tidak lebat memng menjadi msalah. Tapi, anda jangan risau. Dengan menggunkan internet...
Masalah anda diyakini pulih serta-merta. Haha! Licin muka aku. Buatlah perbandingan!
 Jadi, amacam, nampak real tak?


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

[LIRIK] Isra' Mikraj - Nasyid SAMMPS 2014

Majlis Konvokesyen Sekolah Rendah Islam & Tadika Islam Darul Thulab Kali ke-19 #Konvo19SRIDT

Majlis Anugerah Kecemerlangan dan Graduasi SAMMPS 2014