Nilai Sebuah Persahabatan

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.
Sempena Disember ini, ini bukan promo filem sebab barangkali tidak jadi memandangkan external hard disk aku dihantar untuk merepair. Ini adalah bahan bacaan dalam bentuk PDF yang (bukan sekarang tapi) akan datang. Yalah, saja nak meletakkan karya di Internet. Takpe, menunggu itu tidak salah tetapi itulah yang payah. Menunggunya aku, bilalah nak siap repair benda tu, tak sabar nak view kenangan ni. Aku pun satu hal; lalai sangat atau cuai... Apa-apapun, aku harap segalanya ok tanpa sebarang masalah atau penghalang.

Dalam Nilai Sebuah Persahabatan yang merupakan 'teman pengganti' JAKR, Nilai Sebuah Persahabatan adalah karya ringan tapi padat dan sarat dengan nilai murni dalam adab berkawan dan kualitinya persahabatan yang kita pilih. Dan juga, Nilai Sebuah Persahabatan adalah gabungan idea semua orang berbanding JAKR gabungan idea aku sorang. Lain nampaknya; tapi ok!

Malas nak tulis panjang lagi pasal malas sudah menguasai. Tunggu jelah apa yang terjadi. Apa yang diupload, akan dishare di Facebook nanti. Wabillahi taufiq walhidayah, wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

[LIRIK] Isra' Mikraj - Nasyid SAMMPS 2014

Majlis Konvokesyen Sekolah Rendah Islam & Tadika Islam Darul Thulab Kali ke-19 #Konvo19SRIDT

Majlis Anugerah Kecemerlangan dan Graduasi SAMMPS 2014