Kembara Perjalanan 14 Mac 2012 @ A FAMOSA, MELAKA

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Akhirnya, SLAM (Status lewat malam) terhidang juga di dada Kelab ASPM Siber. Aku malas nak bagi nama pelik-pelik kat blog aku macam Ain Maisarah, dia punya Rumah Pink kalau aku, entahlah... Ikut kreativiti seseoranglah. Hari ini, aku just nak tunjukkan suasana A Famosa yang baru menginap kelmarin dan balik petang tadi. Showtime... don't just wow but praise Alhamdulillah!

Saja-saja main lukis-lukis kat whiteboard...


Taklah cantik sangat tapi tak tahu nak cakap apa!

Lif...

Tempat meletakkan kenderaan bukan penderaan!

Lobi bukan melobi!

Caddy ke ni?

Lobi hotel...

Haiyaa apek, kenapa lu macam serabut saja? Jangan gaduh maaa....

BaSiKaL untuk disewa...

Kondominium...




Refreshing with nature...


Guard, pay attention!

Ting tang... lif!

Kondominium... lagi!

Perasan tak adik aku?

Jom berkubang!

Maaf, bukan tempat main piano!

Cari insan tersembunyi!

Kondominiumnya macam Monopoly!

Saujana nan terbentang!

Atlit confirm suka...

Main golf la tu...

Penginapan...

Tangga menuju impian agaknya...

Sunyi sepi dari kemelut kota...

Villa ke ni? Entah...

No car, no people...

Orang korporat, main golf!



Macam aku sorang je kat sini!

Kondo, kondo, kondo!


Tanya sama pokok, jalan ni nak ke mana?

Kondo je banyak!

Tak sudi, boleh blah! Kalau sudi, masuklah!

Kolam renang kini melangkah ke hadapan...

Reception gamaknya...

Motor siapa pulak tu?

Select your option...

Alahai, aku rupanya!

Lif pun nak berhiasan...

Open door lift...

Bilik penginapanku...

Seram pula duduk luar ni...


Pool... swimming pool!

Saujana yang luas menghampar...


Kerja rumah adik... serabut cuti!


Meja berbincang...

Dapur

Pintu ke bilik tidur dan bilik air...

Bilik air

Tandas (disekalikan dengan bilik air)

Tempat membuta...

Dapur je? Lapar ke?

Spoil my mood!

Jom keluar...

Di rumah > Mana yang lukis aku ni? Kata cuti...
Alhamdulillah, dapat juga release tension! Apa-apapun, lusa aku dah nak balik asrama. Cepat sungguh masa berlalu. Sabak seolah-olah membentangkan karpet merah bagiku. Ahh... oklah. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Ulasan

Catatan Popular