Kelab ASPM Siber 'Memburu' Status Terbaik

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...
Apa khabar pengikut (setia ataupun tidak, wallahua'lam) Kelab ASPM Siber? Macam mana dengan percutian anda yang (mungkin) cukup indah dan bermakna? Harap indah-indah belaka. Maklumlah, kita hanya mempunyai sebulan sahaja untuk ber'cerekarama' di bulan penuh cuti ini.
Ya, hari ini aku nak pergi memburu di hutan Internet untuk mencari status siapakah yang layak menggondol Anugerah Status Paling Menyerlah (ASPM). Selama ini, aku asyik membaca blog orang macam blog Kata-Kata Aku tulisan Nurhanis Mat Shom. Adakah blognya mempunyai status yang terbaik? Entahlah. Takkanlah seorang sahaja calon untuk ASPM ini? Jadi, jika anda rasa blog anda paling layak menerima ASPM ini, tinggalkanlah link anda di komen status ini. Ingat! Hanya yang aku kenali sahaja yang layak menerima. Jika anda dari SAM Muhammadiah Pekan Sabak, Rakan Facebook aku, Twitter atau pengikut Blogger aku (yang memang confirm wajib aku kenal), memang andalah yang aku cari.
Jangan risau. Aku tidaklah sejahat mana untuk menyakitkan hati orang. Contohnya, blog itu tidaklah bagus statusnya tak adalah sampai aku tinggalkan komen 'perbaharui status anda' atau selebihnya yang mungkin mengguris hati walaupun ayatnya baik dipandang tapi hati ditendang. Ingat, jangan sampai tangan berbicara, jangan sampai kaki berbahasa!
Baiklah, habis cerita, tutup buku tentang Anugerah Status Paling Menyerlah. Kita cerita bab lain pula.
Aku dah tiada idea untuk berbicara.
Oklah, nantikanlah status yang baru, kan senang? Ya tak?



Ulasan

Catatan Popular