Zikir Personalize Myself

Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh.
Apa khabar semua? Saya berharap agar semua sihat walafiat sentiasa.
Mungkin anda tertanya-tanya, apakah yang dimaksudkan dengan zikir Personalize Myself. Sebenarnya, zikrullah ini akan menggambarkan diri aku macam mana. Jom kita padankan dengan diri kita.

  1. SUBHANALLAH, internet laju malam ini.
  2. ALHAMDULILLAH, sampai juga aku dengan selamat kat rumah ini.
  3. MASYAALLAH, aku tak buat persediaan untuk peperiksaan akhir tahun!
  4. NAUZUBILLAH, boleh buang masa lagi!
  5. ASTAGFIRULLAH, aku kena taubat ni!
  6. INSYAALLAH, aku boleh diberikan peluang untuk mengubah...
 Jadi, daripada kita memaki-hamun, mencarut-marut, lebih baik kita berzikir.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

[LIRIK] Isra' Mikraj - Nasyid SAMMPS 2014

Majlis Konvokesyen Sekolah Rendah Islam & Tadika Islam Darul Thulab Kali ke-19 #Konvo19SRIDT

Majlis Anugerah Kecemerlangan dan Graduasi SAMMPS 2014